Heart Chat Bubble

fullt ös

Nu har jag äntligen landat vid köksbordet här hemma med en kopp kaffe i högsta hugg. Jobbar bara halvtid på praktiken nu i början, men det känns banne mig som heltid! Jättemycket att göra och massa trevliga människor överallt.Önskar så att det fanns en riktig plats för mig där, men de har inte råd. Visst är det synd när det är så? Behovet av en extra arbetskraft är enormt, men pegnarna finns inte. Jaja, jag säger som Mamma brukade säga; det väntar säkert nåt ännu bättre runt hörnet! ;) Nu ska jag surfa runt i jakt på recept till fredagens efterrätt! Vi ska käka middag ihop med några goda vänner till oss då, nämligen. Perfekt tillfälle att baka nåt extra smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback