Heart Chat Bubble

godmorgon

Godmorgon! Idag regnar det, blä! Verkligen otur att det är dåligt väder just idag, för ikväll ska jag och H åka in på Malmöfestivalen för att se the Soundtrack of Our Lives. Håller tummarna för att det klarnar upp framåt kvällen! Här nedanför ser ni förresten innehållet i ett av paketen jag hämtade ut igår - en ny epilator! Den var nedsatt till ett bra pris Eleven, så bestämde mig för att slå till. Min gamla är en budgetvariant jag köpte när jag inte testat att epilera förut. Ville inte lägga jättemycket pengar när jag inte visste om jag trivdes med det. Visst, det gör ganska ont i början, men det blir faktiskt bättre! Nu känns det nästan inte alls på vissa ställen på benen. Plus att det är så skönt att slippa tänka på det i ett par veckor! :) Återkommer när jag testat den, men Brauns produkter brukar va jättebra. Nån som har den här eller nån annan variant i serien? Nu mot jobbet! Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback