Heart Chat Bubble

ibland ska man ha tur!

Köpte ju en ny epilator nyligen, men just när den kommit hem visade det sig att min stackars rakapparat började sjunga på sista versen! Typiskt. Jag som tänkt spara pengar genom att köpa en epilator utan raktillsats. Som tur var hade jag inte hunnit öppna paketet innan rakapparaten gav upp, så kan skicka tillbaka den i alla fall. Annars hade det varit riktigt störigt. Väntade mig att få lägga en sisådär 1200kr eller mer för att få en bra kombolösning, men när vi åkte ut till MediaMarkt idag så sprang jag på världens fynd! En Braun Silk Epil 7 med 5st tillbehör! Vet att den kostar typ 1600kr på andra ställen, men här var den nedsatt till strax under tusenlappen. När vi kom till kassan fick jag nästa överraskning: ytterligare 20% rabatt! Tydligen nåt erbjudande de har nu i helgen. Whee! Lovely. Rabatten gäller förresten på vitvaror och elektronik, så om ni behöver nåt kan det va värt att ta en sväng förbi MediaMarkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback