Heart Chat Bubble

bortglömda smoothies-recept!

Titta vad jag hittade i receptgömmorna! Köpte den här boxen med 50st receptkort på olika sorters smoothies för några år sen när jag var och hälsade på min syster, som då bodde i New York. Recepten är indelade i olika fyndiga kategorier; For the Gals, For the Fellows, Energy Elixirs, Kids Shakes and Baby Blends, Weight Conscious Concoctions och Immune Boosters and Stress Reducers. Titlarna är också roliga. Vad sägs till exempel om Late Night Snack Attack eller kanske en School Bus Breakfast? ;) De flesta smoothiesarna innehåller ganska många ingredienser och är helt otroligt goda! Jag och H mixade varsin ikväll. Lägger upp recept och bilder imorgon! :) Älskar att dricka svalkande och fruktiga smoothies på sommaren, så det kommer med all säkerhet att dyka upp ganska många såna recept här på bloggen under sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback