Heart Chat Bubble

en vecka kvar!

Om en vecka är jag och H äntligen på väg till Hamburg! Längtar jättemycket! En bonus är också att min syster med familj kommer hem till Sverige på besök på onsdag och stannar i 2 veckor. Hoppas på att kunna träffa dem en liten sväng innan vi åker, men tror det får bli när vi kommit hem igen. Typiskt att det ska krocka. Nu var det i och för sig inte jättelängesen vi sågs (Disneyland Paris i juni), men det känns ändå som en halv evighet. Flytta till Sverige, syrran! Jag vet att du vill! ;) Idag ska jag försöka svänga ihop en sats kringlor. Har hittat några recept som jag tror är åtminstone i närheten av det Mormor bakade efter, så håller tummar och tår för att resultatet blir i alla fall nästan lika bra som hennes. Fick förresten min order från Rosa Prickar tidigare i veckan, så ska lägga upp bilder på mina fina örhängen lite senare under dagen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback