Heart Chat Bubble

härliga fredag

Älskar fredagskvällar! Just nu sitter jag jämte H i soffan, smuttar på ett glas rosé och knaprar på lite snacks. Mys på hög nivå! H ville se nån actionfilm som inte alls intresserar mig så passar på att fixa med bloggen under tiden. Ska försöka lägga till en RSS-knapp så att man kan följa mig på det viset också. För att vara helt ärlig så kollar jag efter snygga ikoner och så är det H som står för själva meckandet med kodmallarna sen. ;) Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Blind Urmakare

Sitter också och bloggar undertiden som det är fredagsmys :D Fast jag gillar filmen vi ser, har dock sätt den ganska många gånger (sagan om ringen)

Jag använder http://www.iconfinder.com/ när jag letar ikoner. Kan verkligen rekommendera den sidan.

Svar: Haha, kul att vi gör samma sak! Sagan om ringen tröttnar man aldrig på! ;)
Tack för tipset om sidan! Ska kolla in den på en gång!
Jen

2012-07-13 @ 23:12:39
URL: http://www.blindurmakare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback