Heart Chat Bubble

hawaiian tropic solkräm

Bra solskydd för ansiktet är något jag letat efter länge. Alla krämer jag testade innan jag hittade rätt gav mig tilltäppta porer och allmänt sunkig hy. Raka motsatsen till vad man vill ha, särskilt på sommaren när man vill känna sig lite extra fräsch. Förra sommaren hittade jag Hawaiian Tropics kräm för känslig hy, som enligt förpackningen skulle förhindra just tilltäppta porer. Bestämde mig för att prova och kunde inte blivit nöjdare! Äntligen en kräm som min hy tycker om! I år passade jag också på att inhandla varianten för kroppen, som även den är fantastisk. Ansiktskrämen är parfymfri, medan den andra doftar härligt av cocos. Lagom mycket, inte alls så starkt som oljan som var poppis på 80-talet (min mormor och mamma dränkte sig i den när de solade på vårt sommarställe, haha). ;) Tummen upp, alltså! Krämerna kostar runt 100kr styck och finns bland annat på Kicks och Åhléns!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback