Heart Chat Bubble

kd torten

Affären som numera är min absoluta favorit i Hamburg har en webshop! Blev så glad när jag upptäckte det! De har hur mycket roliga grejer som helst inom bakning. Om ni har vägarna förbi Hamburg så rekommenderar jag verkligen ett besök i deras "fysiska" shop. De har som sagt att stort sortiment, och har till och med fixat en liten läshörna där man kan sitta och bläddra i böcker med fina bilder på bakverk om man vill få mer inspiration! Hur bra är inte det, liksom? Klicka här för att se adressen! Väldigt centralt, inga problem att hitta. Här nedanför ser ni deras fantastiska dörrmatta! ;) Nu ska jag och H spela lite TV-spel! Skönt att ha honom hemma en hel vecka! Uppdaterar med fler bilder från semestern lite senare under dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback