Heart Chat Bubble

lillelördag

Äntligen onsdag! Ikväll ska jag käka middag och gå på musikquiz med ett gäng vänner, så har sett fram extra mycket mot just onsdag den här veckan. Om nån timme ska jag försöka ta mig iväg till ett pass step styrka. Jag skriver "försöka" eftersom jag har så otroligt svårt att gå och träna ensam! Fattar inte varför, men det finns tydligen alltid tusentals ursäkter på lager hos mig om jag inte har nån att träna ihop med. Nån som känner igen sig? Jag brukar gå på det här passet ihop med en kompis, men hon fick tyvärr förhinder idag. Har därför för säkerhets skull planerat in lunch med H direkt efter passet, i närheten av stället där jag tränar, så det borde inte finnas några ursäkter för att inte ta sig dit... Haha, vi får se hur det går! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback