Heart Chat Bubble

ösregn?

När vi var och tränade sa en av mina kompisar att det kommit en klass1-varning för typ überösregn här i Skåne idag! 35mm skulle det visst komma under dagen. Jag börjar bli riktigt trött på den här så kallade sommaren nu! Vad hände med sol och värme? Oh well, får väl göra det bästa av situationen och krypa upp i soffan med en bra bok. Skulle egentligen gått och handlat ingredienser till kringlorna nu, men det ser väldigt mulet ut ute för tillfället och jag vill inte hamna mitt i ovädret. Får fixa det när jag och H åker och storhandlar med bilen ikväll. Här nedanför ser ni en som saknar solen ännu mer än jag. Så fort altandörren öppnas och det är fint väder ute så rusar hon ut och hittar bästa solfläcken. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback