Heart Chat Bubble

plattång för resan

För ett tag sen tog jag mig äntligen i kragen och införskaffade en plattång! En sådan har legat på önskelistan lääänge, men det är en sån där pryl som jag har svårt att unna mig. Nödvändig men ändå inte, typ. ;) Det blev iaf en OBH Nordica/Björn Axén mini i en piffigt lila färg. Den är verkligen jättesmidig att ta med sig när man reser och blir dessutom varm på bara 1 minut! Perfekt! Anledningen till att jag köpte en så liten var egentligen att jag inte visste om jag trivdes med att platta håret och att jag därför inte ville lägga ut så mycket pengar. Den jag köpte fungerar kanonbra till vardags också om man inte plattar håret så ofta - det tar ju lite längre tid pga storleken. Jag har ganska långt hår nu och är därför på jakt efter en större att ha till vardags. Nån som har nåt tips? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback