Heart Chat Bubble

shoppingfynd!

Här är två av mina shoppingfynd från Hamburg; en muffinsform för höga, bröllopstårteliknande muffins och en söt bok med kärleksinspirerade recept! Har tyvärr tappat mycket av mina tyskakunskaper sedan jag slutade gymnasiet, men recept borde inte vara så svåra att läsa. ;) Älskar för övrigt den söta titeln; Koch für mich, dann lieb ich dich ... noch mehr [Laga mat till mig så älskar jag dig ... ännu mer]! ♥ När jag hittade muffinsformen blev jag jättesugen på att göra riktigt snygga cupcakes med sugarpaste och nån god, krämig fyllning till en fest som kommer gå av stapeln i höst. Ser fram emot att testbaka och experimentera framöver! Nån som har tips på bra recept? Formen finns förresten att köpa här, och kostar runt 200kr på rea!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback