Heart Chat Bubble

tadaaa!

Sådär! Nu har jag fixat över alla recepten från gamla bloggen till den nya! :) Hoppas nu att alla länkar och sånt funkar! Medan jag höll på med detta så upptäckte jag till min förvåning (och irritation) att länken till startsidan inte fungerade! Jätteskumt, för nu verkar den vara som den ska igen! Skönt. Nu ska jag ta en kaffepaus och sen blir det nog lite tv-spel tills H kommer hem från jobbet! Det är skönt med semester, men trist att va själv hemma! H var i Kina med sin orkester i 2 veckor, och nu kan han av olika anledningar inte ta mer långledigt i sommar. Trist men sant. En weekend till Hamburg om några veckor blir det iaf, bara vi två. :) Sen drar vi till Berlin över en helg i september med ett gäng vänner för att hälsa på en vänorkester som har jubileum, så det går ingen nöd på oss direkt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback