Heart Chat Bubble

torsdag

Ikväll kommer svärföräldrarna på besök. Ska bli jättekul! :) Vi ska köpa med oss take away hem och så ska jag fixa nån efterrätt. För en gångs skull har jag faktiskt redan förberett den! Det blir en kladdkaka med chokladglasyr. Kakan står i kylen, så det enda jag behöver göra i eftermiddag är att göra glasyren. Skönt! Såg förresten att jag haft ganska många besökare igår! Blir jätteglad när jag ser att folk är inne och läser! Hoppas ni gillar mitt skrivande och återvänder! :) Nu ska jag göra ett fotocollage åt H och vännerna som var med igår (puppy eyes contest - misstänker att vår hund Smulan vinner, haha), surfa runt lite på Familjeliv och dricka upp mitt kaffe. Sen är det dags för träning! Förhoppningsvis hinner jag slänga upp nåt mer inlägg innan jag sticker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback