Heart Chat Bubble

fantastisk dag!

Wow, vilken dag jag har haft! Nya jobbet är jätteroligt och utmanande. Har mest "övat" idag, men fick göra lite grejer på riktigt också. Kul! :) Imorgon, på fredag och ytterligare en gång nästa vecka ska jag få utbildning i systemet. Spännande! Förlåt för dålig uppdatering, ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg om dagarna framöver. Idag har det verkligen gått i ett precis hela dan! Var på jobbet i typ 9h och sen stack jag direkt och tränade med en kompis. När jag kom hem hittade jag till min stora glädje en avi som kommit med posten. Klänningen! Direkt efter middagen gick jag och H till ICA och hämtade ut den. Provade den nyss och jag fullkomligt älskar den! Den sitter som en smäck! Glad! Är helt slut nu, så bilder kommer imorgon! Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback