Heart Chat Bubble

mopedsugen

Vet ni vad? Jag har bestämt mig för att köpa en moped/scooter! Har funderat på det väldigt länge, och nu har jag äntligen möjlighet att förverkliga drömmen. Har kollat runt lite och när jag insåg att en enkel klass 2-moped inte behöver kosta mer än en bra cykel så bestämde jag mig för att börja titta på allvar. Jag är inte ute efter nåt superfancy, bara en pålitlig variant som kan ta mig säkert till och från jobbet, vänner som bor lite utanför centrum osv. När jag mår bättre ska H och jag bege oss till nån bra affär för att reka lite. Längtar!
 
We♥It

Kommentarer
Postat av: Jeanette♥

Kommer det bli en i rosa då?:)

Svar: Absolut, om jag hittar en prisvärd! :)
Jen

2012-09-24 @ 21:02:01
URL: http://jiasdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback