Heart Chat Bubble

dag fem - något jag fått eller ärvt

Det här armbandet är ett av mina absoluta favoritsmycken! Jag fick det av H i morgongåva när vi gift oss. Det kommer från Love and Be Proud och är faktiskt döpt efter mig! Tjejen som tillverkar smyckena behövde ett namn till armbandet och skrev att den förste som beställde det skulle få bestämma. Det blev H, och därför heter armbandet numera "Jennie". ♥


1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback