Heart Chat Bubble

dag femton - detaljer

Jag älskar att servera mina bakverk i söta formar! Tycker det är en kul detalj piffar upp hela kakan på nåt sätt. Helst ska de va i silikon eller nåt annat material som gör att man kan använda dem många gånger. Om ni frågar mig så kan man aldrig få för många formar (som med skor!), men frågar ni H så får ni nog ett svar i stil med "Gaah! Hon har alldeles för många! Stoppa henne om hon försöker köpa fler!" ;) På bilden ser ni formarna jag fick tillsammans med boken Mina Rosa Cupcakes. En mycket uppskattad julklapp från sväföräldrarna!
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback