Heart Chat Bubble

dag nio - frukost

Jag älskar hotellfrukost! Det ska helst vara en stor buffé med mycket att välja mellan, och så ska man ha mycket tid så att man kan sitta lääänge och äta. Sedan jag blev kaffefreak så är det också viktigt att det finns gott kaffe på hotellfrukosten. När jag och H var på smekmånad i Italien förra sommaren så fick jag det godaste kaffet jag någonsin druckit! Vi hade stannat till vid Gardasjön och övernattat på ett jättemysigt hotell. Jag chansade och valde en Latte Macchiato, som jag aldrig druckit förut. NOM! Det var precis lagom temperatur för att äta frukost på hotellets uteservering, vilket såklart gjorde upplevelsen ännu bättre! Åh, vill åka tillbaka nu!
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback