Heart Chat Bubble

dag tio - favorit i garderoben

Ni anar inte vad svårt det var att välja ett favoritplagg i garderoben! Kombinationen mycket kläder och extremt velig person är inte optimal i det här läget, kan jag säga! ;) Till slut fastnade jag i alla fall för två härligt vippiga midjekjolar som jag köpte när jag var i Spanien för att hälsa på min syster förra våren. Kjolarna tillhör samma kollektion och jag köpte dem samtidigt, så de hör ihop för mig. Minns att jag stod och valde mellan dem hur länge som helst, men gav upp tillslut och köpte båda (de var inte särskilt dyra, som tur var). Det är jag fortfarande glad över!
 
 
1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback