Heart Chat Bubble

dag tretton - mitt kök

Här får ni några glimtar från mitt kök, som faktiskt är mitt favoritrum här hemma! :) Skåpet Magiker från IKEA fungerar som väldigt bra förvaring. Vi har en vit byrå från samma serie som står jämte, men den fick inte va med på bild den här gången. ;) Ovanpå Magiker-skåpet står min stereo, som hängt med sen studietiden. Är så glad att både den, skåpet och byrån har kommit till ordentlig användning här, för vi lyckades aldrig placera in dem särskilt bra i förra lägenheten. Hyllorna med böcker, våra fina Alessiskålar som vi fick i bröllopspresent och Soda Streamern är nog min favoritdetalj i köket. De är så stilrena och snygga! Är jätteglad att förra ägarna lämnade kvar dem. Ovanför köksbordet hänger en lampa från IKEA som många säkert känner igen, och på väggen sitter mitt älskade recept på Kärleksmums, som H nyligen klistrade upp. På bilden längst ned till vänster ser ni vår roliga vattenspruta från Pylones (vi köpte den mest för att den liknar Smulan, haha) och en vacker bricka jag fick av Mamma för några år sen. ♥


1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback