Heart Chat Bubble

full fart mot helgen!

Äntligen är det fredag igen! :) Jag har varit uppe ett bra tag redan, blir så när H ska iväg tidigt till jobbet. Tycker det är mysigt att äta frukost med honom i och med att vi ibland inte ses igen förrän på kvällen när han kommer hem. Har just suttit och fixat med bilder till lite olika inlägg där jag inte haft ram runt bilden förut, eller där jag ville ändra storlek på den (är sjukt petig, I know), men det gick inte alls som jag ville idag! När jag mailat bilder till mig själv förut så har det kommit upp en ruta där jag kunnat välja storlek (liten/medium/stor), men den kom inte upp idag! Trodde att bilden då skulle bli gigantisk, men i stället blev den pytteliten! Så skumt! Därför har nu inlägget "Lussekatter" en alldeles för liten bild där man knappt ser vad det står. :P Får försöka nån annan dag och se om problemet löst sig. Väntar också med att ladda upp bilder på mina nya bakformar, hade tänkt göra det nu på morgonen annars. Aja, nu är det kaffe och läsande av andras bloggar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback