Heart Chat Bubble

nya bilder!

Nu har svärföräldrarna åkt hem. Det blev en jättetrevlig kväll! Alltid lika roligt att träffa dem. Extra bonus var att de hade med sig hunden Donna. Hon är helmysig och bra kompis med vårt yrväder Smulan. Kladdkakan jag bakat blev succé! Skönt. Man oroar sig ju alltid lite för att det man bakat inte ska gå hem. Eller det kanske bara är jag som är sån? H säger alltid att jag är för nojjig. ;) Laddade iaf upp en bild på den, både i receptet på kladdkaka och det på glasyr. Provade att göra glasyren med vit choklad den här gången, blev supergott! Hade gjort kakan i vår hjärtform och tyckte det kunde va kul med rosa glasyr för att följa temat. Nån som är förvånad? ;) Nu ska jag gå och lägga mig! Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback