Heart Chat Bubble

dag arton - färger

Jag fullkomligt älskar havet, särskilt i Blekinge! När jag var liten åkte vi alltid ut med båten och badade på somrarna. Hur mysigt som helst! Den här sommaren har det tyvärr inte blivit så mycket båtåkande för min del, men idag kom vi i alla fall iväg på en liten tur. Jättehärligt att få lite saltstänk i ansiktet! Motivet för dagens tema på fotoutmaningen fick därför vara en massa nyanser av blått! :)
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback