Heart Chat Bubble

dag nitton - närbild

Jag har en vän som är helt fantastiskt duktig på att fixa fina håruppsättningar både på sig själv och andra! Därför var hon det självklara valet när jag skulle välja vem som skulle göra min brudfrisyr. Tusen gånger roligare och personligare med en vän som sätter upp den, tyckte jag! :) Här ser ni några närbilder både på den och på den fina tiaran jag hade. Åh, blir alldeles nostalgisk nu! TACK, fina S för att du ställde upp och gjorde min frisyr! Kunde inte varit mer nöjd! ♥ Bilderna är förresten tagna när vi gjorde provuppsättning nån vecka innan bröllopet. Precis efteråt var jag tvungen att rusa iväg och fixa nytt pass. Uppsättningen tog ganska lång tid, så för att hinna innan Polisen stängde så fick jag helt enkelt knata dit iförd brudfrisyren! Tog dock ut tiaran innan. ;) Haha, ni skulle hört det förvånade utropet från polisen som fixade passet när jag vände mig om för att ta upp plånboken (uppsättningen syntes inte alls framifrån)! Hon utbrast typ "OJ, vilken håruppsättning!" Jag förklarade att jag just fått håret provuppsatt inför mitt bröllop som var om nån vecka, och hon tyckte det var jättekul att jag gått dit i brudfrisyr och önskade mig lycka till med bröllopet. ;)
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Wow, vilken uppsättning! Ser svårt ut men oj, så vackert!

Svar: Tack! Jag ska framföra det till min duktiga vän! :) Jag fattar inte hur hon lyckades göra något så fint, helt otroligt!
Jen

2012-08-19 @ 20:52:49
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback