Heart Chat Bubble

dag sjutton - drömresa

Ända sen Disneyland Paris öppnade så har jag drömt om att få åka dit. Man blir aldrig för gammal för Disney! ;) Därfför blev jag överlycklig när Pappa ville åka dit med hela familjen för att fira sin födelsedag i år. Det var så fantastiskt! Allt var så genomtänkt och välgjort, från minsta kullersten till alla häftiga attraktioner (som för övrigt är lika kul för barn som för vuxna). Det kändes verkligen som om man gick runt i Musse Piggs stad! Eftersom det är 20-års-jubileum i år så var det en extra häftig parad varje eftermiddag + en riktigt spektakulär ljusshow på Törnrosas Slott strax innan stängning på kvällen. Vi trodde det handlade om fyrverkerier, men det var tusen gånger häftigare! De hade projicerat en massa häftiga ljuseffekter och figurer på själva slottet. Har aldrig sett nåt liknande. Dessutom tändes hela parken när mörkret föll, som ni kan se en skymt av på några av bilderna. Fick faktiskt lite julstämning då! ;)
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback