Heart Chat Bubble

dag fjorton - livsviktigt

När jag var liten så var den här ganska tilltuffsade lilla kaninen livsviktig för mig. Han heter Peter Kanin, och min pappa köpte honom i London under en affärsresa när jag gick på dagis. Vi blev bästa vänner från första stund! Jag hade ganska många gosedjur när jag var liten, men Peter Kanin var alltid favoriten. Han var med överallt! Självklart fick han följa med även när jag flyttade hemifrån, trots han inte är livsviktig för mig i vardagen längre. ;) Han kommer alltid vara en kär ägodel som påminner mig om barndomen. ♥


1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback