Heart Chat Bubble

dag fyra - djur

De här två sötnosarna får representera dagens tema på fotoutmaningen! Många av er känner säkert igen Smulan (den lilla vita), som är min och Hs hund. Den havrefärgade heter Myran och är min pappas. De har känt varandra sedan de var valpar och är allra bästa vänner. ♥ Bilden är tagen på altanen i våras, då jag med hjälp av löfte om godis lyckades fånga deras uppmärksamhet en millisekund. De har liksom inte riktigt tid att lyssna på mig när de är tillsammans. Då är det bara bus som gäller. ;)
 
 

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer
Postat av: Tess

Tycker hundarna här var också väldigt söta :)

Svar: :) Ja, de är verkligen små ögonstenar!
Jen

2012-08-04 @ 21:25:28
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback