Heart Chat Bubble

dag sex - min favoritplats

Min favoritplats är vår altan! Den är insynskyddad och vetter mot en lugn liten väg där det sällan går någon. På eftermiddagarna badar den i sol och då är det extra skönt att sätta sig där med en bra bok och bara vara en stund. :) Är speciellt förtjust i vårt fina, lilla vita staket! Från början tänkte vi att vi skulle byta ut det mot något högre, men så snart vi flyttat in insåg vi att det är alldeles perfekt som det är. Som ni ser så uppskattar även Smulan altanen. Hon älskar att sitta och spana efter katter mellan brädorna i staketet, jaga flugor, försöka äta jord utan att jag märker det, med mera. ;)

1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback