Heart Chat Bubble

dag sju - en hörna av altanen

Egentligen hade jag tänkt ta en ny bild som bidrag till dagens tema på fotoutmaningen, men vädret var inte riktigt som jag hoppades idag. Regn och sol om vartannat, och givetvis aldrig fint när jag hade tid att gå ut och fotografera. Typiskt. Därför får ni i stället se en bild från förra veckan då det var jättefint väder! Solen sken från klarblå himmel och jag placerade mig på en filt på altanen med en kopp kaffe och en bra bok! Älskar såna dagar! Tyvärr har de varit alldeles för få den här sommaren.. Kan för övrigt verkligen rekommendera boken på bilden! Jag var fast från första till sista sidan!
 
 
1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback