Heart Chat Bubble

äntligen fredag!

Äntligen fredag! Ska bli så härligt med helg, även om H också blivit krasslig nu. Verkar va nån segdragen grej det här. Blä. Försökte mig på att göra jitterbuggar igår, men marängsmeten vägrade av nån konstig anledning att stelna så fick ge upp till slut. Haha, verkar inte va min bakvecka den här veckan! ;) Tänker dock inte ge mig, utan har bestämt mig för att lyckas med både jitterbuggarna och havreflarnen den här helgen! Dessutom ska jag baka nya chocolate chip cookies, eftersom de var väldigt poppis hos syrrans barn! Blev jätteglad över att de tyckte om dem! De gillade förresten också de glutenfria småkakorna jättemycket! När jag berättade för miin syster att det var Maizena majsstärkelse i stället för mjöl i så blev hon faktiskt förvånad, för hon tyckte de smakade precis som kakorna Mormor och Farmor brukade baka. Bästa betyget! Ska ge mig på att baka både nåt nytt glutenfritt och nåt laktosfritt inom den närmsta tiden tänkte jag. Ni får jättegärna tipsa om ni har nåt bra recept! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback