Heart Chat Bubble

äntligen!

Idag landade äntligen mitt efterlängtade paket från Rosa Prickar i brevlådan! Både örhängena som var slut på lager och ersättaren för det trasiga örhänget fanns med, plus ett extra par (det till höger i bild) som kompensation för att det blev lite strul förut. Så snällt! :) Sjukt söta och lagom diskreta men ändå piffiga. Notörhängena planerar jag att inviga när jag, H och några vänner åker till Berlin för att gå på en vänorkesters jubileumsfest. Perfekt att ha dem då! :) Klicka här för att se inlägget med bilder på örhängena jag fick i första paketet. Jag fick också en treat till er läsare - en rabattkod på 20% som gäller till och med den 30e augusti! Lägger upp den i ett eget inlägg alldeles strax!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback