Heart Chat Bubble

brownies med chokladfrosting

Igår när jag gjorde browniebotten till efterrätten vi ska ha på fredag så blev det väldigt mycket botten över. Vi ska nämligen göra efterrätt i portionsformar, så bakade ganska många brownies i muffinsformar och hällde resten av smeten i en ganska stor form. Egentligen hade jag tänkt frysa in den och använda den vid ett senare tillfälle, men så kom jag på att jag kunde hacka upp den i portionsbitar och kleta på det som blivit över av chokladfrostingen jag gjorde häromdagen! Det blev underbart gott kan jag meddela! Succé! :) Jag skar min brownie i bitar innan jag la på frostingen, men det går precis lika bra att göra tvärtom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback