Heart Chat Bubble

dag tjugofem - min stil

Här får ni några glimtar av min stil! Jag har väldigt ofta jeans på mig och älskar att piffa upp en outfit med ett par riktigt snygga skor! Går lika gärna i höga klackar som i ett par häftiga sneakers. Tyvärr är inte de guldiga skorna mina, utan ett par jag förälskade mig i när jag och H var i Hamburg. Alldeles för dyra för min plånbok, annars hade jag slagit till direkt! En annan favorit hos mig är vippiga kjolar/klänningar! Gärna i rött med vita prickar, som är Bleckhornens färger. ;) Längst upp till höger ser ni min balettkjol, som bara måste va med i ett sånt här kollage! En absolut självklar accessoar på våren och sommaren är mina solglasögon. Så snart solen tittar fram åker de på! Är väldigt förtjust i märkesbågar men inte i priset på dem, så brukar fynda på Synoptiks rea i slutet av säsongen. Har hittat många riktigt snygga bågar med 70% rabatt. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback