Heart Chat Bubble

full fart mot helgen!

Vaknade för en stund sen till solsken utanför fönstret och doften av nybryggt kaffe idag! Perfekt start på dagen! Tack söta H för att du fixade kaffe åt mig bara sådär. ♥ Strax blir det som vanligt jobb i mängder, och efter det ska jag sticka hem för att förbereda efterrätten. Måste bli i det närmsta klar redan under eftermiddagen, för kvällen börjar med bowling kl17. Ska bli så roligt! Har sett fram emot det hela veckan, trots att jag är typ überkass på bowling! ;) Ska också fixa det sista till syskonsbarnets födelsedagspresent + skicka den, och hämta ut mina skor jag beställde från Brandos! Haha, tror jag måste beställa lite fler timmar till det här dygnet. ;) Önskar er en härlig fredag!
 
We♥It

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Låter som en härlig dag! Bra uppvaknade :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Jen

2012-08-17 @ 10:53:13
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback