Heart Chat Bubble

godmorgon världen

Godmorgon fina läsare! Hoppas att ni har en lika bra morgon som jag! Känner mig jättetaggad för att gå till jobbet! Är konstig, I know. ;) Efter jobbet ska jag gå en sväng på stan för att köpa födelsedagspresent till mitt yngsta syskonbarn som fyller två år på måndag. Vad köper man till en liten kille som hellre leker med sin pappas verktyg än leksaker? ;) Tipsa mig gärna om ni har några idéer på lager! Vi bor inte i samma stad, så det ska helst gå att skicka i ett vadderat kuvert. Egentligen hade jag tänkt köpa ett presentkort på ToysRUs, men den affären finns dumt nog inte här i stan. Typiskt! Oj, nu måste jag göra mig i ordning för jobbet! Ha en bra dag, allihop!
 
We♥It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback