Heart Chat Bubble

sömnlös

Vaknade med ett ryck för en stund sen och kunde bara inte somna om, så gav upp och gick och satte mig vid datorn en stund. Så typiskt att jag vaknar såhär tidigt när det är helg, har varit jättetrött alla andra morgnar den här veckan! Tänkte i alla fall baka scones till frukost nu när jag fick lite extra tid! ;) Kom på att vi har lite vaniljyoghurt över så googlade på måfå "scones med vaniljyoghurt", men trodde absolut inte jag skulle hitta några recept. Döm om min förvåning när det dök upp flera stycken! Har ni bakat scones med vaniljyoghurt nån gång? Jag har aldrig hört talas om det! Filmjölk har jag testat, men inte yoghurt. Blir premiärbak idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback