Heart Chat Bubble

spännande dag

Godmorgon fina läsare! Hoppas att ni får en bra start på veckan! Om nån timme åker jag till Malmö för att träffa min jobbcoach för första gången! Ska bli jättespännande! När jag kommit hem därifrån blir det frosting-tillverkning! Hittade ett recept på chokladfrosting igår som jag fick av min svärmor för ett tag sen, men sen dumt nog glömde bort. Idag ska jag testa det! Vill också passa på att hälsa alla nya läsare välkomna! Hoppas ni vill fortsätta följa mig! :) Om ni är intresserade av smycken och bijouterier så kan jag tipsa om att jag har fått en rabattkod hos Rosa Prickar som gäller nu i augusti! Klicka här för att komma till den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback