Heart Chat Bubble

spontanfika på jobbet!

Just när jag skulle försöka gå hem idag (har börjat säga "försöka gå hem" nu, för jag kommer sällan iväg när jag vill, haha) så stoppades jag av en kollega som skvallrade om att det skulle bli fin-fika alldeles strax! Det var en supergod äppelkaka med maräng från konditori Ramklints! NOM! Lyckades tyvärr inte ta nån bild på den, men det blev mycket över så kanske får chansen imorgon! Den var sjuukt snygg! Nu mellanlandar jag snabbt här hemma innan det är dags att cykla iväg till Gerdahallen för ett pass styrkeaerobics. Inte helt pepp idag, men som tur är har jag en vän som ska gå också! Inga ursäkter för att stanna hemma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback