Heart Chat Bubble

tack kicks!

Ojoj, nu blev jag verkligen glatt överraskad! Beställde hem lite nya Clinique-produkter från Kicks webshop för ett tag sen. För övrigt har de ett jättebra erbjudande som innebär att medlemmar får 15% rabatt på allt i webshopen nu! Trodde bara det gällde ett köp, men tydligen kan man handla flera gånger, för jag fick rabatt både denna och förra gången jag shoppade! Hur bra som helst! Alltid gratis frakt om man väljer att hämta i butik också. I alla fall, tillbaka till det jag skulle skriva om egentligen. När jag beställde Clinique-grejerna så stod det att man skulle få en gåva om man beställde minst 2 produkter, vilket jag gjorde. När paketet anlände så fanns det till min stora besvikelse ingen extra grej från Clinique med! Blev lite förvånad och mailade deras kundtjänst för att fråga om erbjudandet bara gällde om man handlade i butik. Fick snabbt svar att gåvan tyvärr tagit slut, men att hon kunde skicka nån annan gåva i stället. Jättesnällt tänkte jag och föreställde mig någon liten provburk av nån kräm eller så. Tills idag när brevbäraren ringde på dörren eftersom han inte kunde pressa igenom kuvertet genom brevinkastet. Tack Kicks säger jag bara! Hur snällt som helst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback