Heart Chat Bubble

tack

Vill säga TACK till er fina läsare för att ni läser min blogg! Är helt förundrad varje dag över hur många som varit inne. :) Det är ni som gör bloggandet kul! Nu är det strax dags för mig att bege mig till jobbet. I eftermiddag ska jag äntligen träffa en av mina bästa vänner igen för att catcha upp lite efter sommaren. Eller mycket, för insåg just att vi inte setts på typ hela sommaren. Oj. Måste bli ändring på det, M! ;) I eftermiddag ska jag också tipsa er om min eyeliner som jag använder. Hade den på när jag tränade igår och tänkte att jag säkert skulle se ut som Onkel Fester (den flintskallige mannen med svart runt ögonen i Familjen Addams, ni vet) efter passet, med tanke på hur varmt det var i salen. Kunde inte haft mer fel! Den satt som berget! Sanslöst! Återkommer med mer info i eftermiddag. Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback