Heart Chat Bubble

förvirrat mail

Haha, fick ett så förvirrat svar på ett mail jag skickade till min a-kassa igår. Jag fick svar på sånt jag redan skrivit tydligt att jag visste + på grejer jag inte alls nämnt eller undrat över. Det jag verkligen frågade om har jag fortfarande inte fått svar på. Gaah! Lyckades i alla fall urskilja att jag eventuellt måste anmäla mig till Arbetsförmedlingen idag. Hade faktiskt inte ens en tanke på det innan, eftersom jag ju har en praktikplats fram till dess att nya jobbet börjar. Fast praktikplatsen ordnades av min förra arbetsgivare så egentligen är jag officiellt arbetslös, konstigt nog! Det ska blir riktigt skönt att slippa alla de här turerna nästa vecka! Hej nytt jobb och ny karriär! Nu måste jag sticka iväg och ta tag i det här. Återkommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback