Heart Chat Bubble

full fart mot helgen!

Äntligen fredag! Whee! Kan knappt fatta att jag bara varit på jobbet en vecka. Det känns som minst en månad! Idag ska jag få ytterligare en utbildning, kul! Efter jobbet ska jag försöka hinna hämta ut mina sport bh-ar som äntligen kommit, och sen blir det en tur till min Pappa över helgen. Vi vet fortfarande inte om vi ska åka till sommarstugan i Blekinge eller till Småland, men får förhoppningsvis besked under dagen. Faktiskt inget ovanligt att vi inte vet förrän precis innan vi ska köra. Velig? Min familj? Neeeejdå! ;) Här nedanför ser ni förresten de två som definitivt kommer bli gladast över att få ses igen. Sötisar! ♥ Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback