Heart Chat Bubble

laddar

Sitter med ett glas rosé och laddar inför första dagen på nya jobbet imorgon! Gaah, är så nervös! Det kommer säkert gå bra, men ändå... Nytt ställe, nya människor, nya arbetsuppgifter. Det känns dessutom extra stort eftersom det är första "riktiga" jobbet sen jag bestämde mig för att lämna lärarbanan bakom mig. Längtar tills jag kommit igång lite och känner mig varm i kläderna. :) H är iväg och spelar innebandy med några kompisar, och när han kommer hem blir det tacos med veggiefärs! Nom! Han var så söt och köpte saffran till mig haromdagen, förresten! Har varit sugen på att baka nåt med det jättelänge, men glömt bort att fråga efter det i kassan varje gång vi handlat. Typiskt! Nu finns det i alla fall här hemma, så i veckan blir det definitivt saffransbak! Yay!

Kommentarer
Postat av: Jeanette♥

Lycka till:)

Svar: Tack! :)
Jen

2012-09-09 @ 21:39:57
URL: http://jiasdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback