Heart Chat Bubble

lördagsmorgon

Åh, jag älskar lördagsmornar! Speciellt när man inte planerat in alltför mycket under dagen, utan bara kan sitta och ta det lugnt med en kopp kaffe så länge man vill. :) Vi ska mest fixa hemma idag. Bakning står som sagt högt på min önskelista! Jag behöver gå en sväng på stan i jakt på lite roliga jobbkläder också. Bara en minisväng, försöker tappert spara mig till Berlin nästa helg. ;) Kan knappt fatta att det bara är en vecka bort! Kändes som evigheter när vi bokade resan i somras. Ska bli så kul att träffa Zentralkapelle (orkestern vi hade utbyte med för några år sen) igen! Längtar! Hur ser planerna för er lördag ut?
 
We♥It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback