Heart Chat Bubble

dag tjugoett - hobby

Älskade Baletten! Vad mycket den dansgruppen betytt för mig genom åren. Jag och de andra balettissorna och balettörerna som är med drillar och dansar framför studentorkestern vi tillhör, och att gå med där är något av det bästa jag gjort! När livet känts tungt och jobbigt har jag repor och framträdanden med Baletten varit en ljuspunkt i tillvaron. Dessutom har jag fått vänner för livet både i orkestern och Baletten. Denna härliga mix av dans, drill och fuskbygge (aka pyramider) är för mig nåt av det bästa som finns! ♥ På bilden ser ni min drillstav, en bit av min "Balettmunkjacka" som jag sytt min b-nummer på (när man varit med ett tag så får man ett nummer), och "Balettstämpeln" som vi alltid har på armen på sommarspelningarna!
 
 
1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback