Heart Chat Bubble

fotoutmaning dag ett, två och tre

Eftersom jag hittade fotoutmaningen idag, dvs dag tre, så har jag tagit de tre första bilderna samma dag. I fortsättningen blir det en bild per dag, precis som det ska vara. :)

1. Dagens... semesteraktivitet! Idag drog jag och H till stranden! Det var jättehärligt, trots att vattnet var alldeles för kallt för att bada i. :)

2. Gammal och ung I Stadsparken här i stan finns något som kallas för "Fågelhusen". I två burar bor det höns och tuppar, och i den tredje undulater. Hönsen fick ungar nu i vår och de är så söta! På översta bilden ser ni några av de minsta och en lite äldre, och på den nedersta en nästan fullvuxen tupp. Han är visserligen inte så gammal, men han var så nyfiken på mig att jag bara var tvungen att få med honom på bild! ;)

3. Porträtt Haha, nu kommer ni tro att jag är värsta fågelfreaket när jag väljer fåglar som motiv på två av mina tre första bidrag till utmaningen, men den här bilden blev ett så klockrent porträtt! Tyckte tuppen var så söt när han stod och tittade på mig alldeles innanför stängslet så jag knäppte en bild och den blev jättebra! :)
 
1. Dagens...| 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av altanen | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, det blir ju lite lättare med en utmaning om man har lite bloggtorka :) Kul att du också nappade!

2012-08-04 @ 07:26:29
URL: http://www.smalandskans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback